Ήταν μια καλή χρονιά!

Ακολουθήσαμε κατα γράμμα το concept του “The Pumpkin Plan” και βγήκαμε κερδισμένοι!

Για όσους δεν γνωρίζουν το βιβλίο The Pumpkin Plan: A Simple Strategy to Grow a Remarkable Business in Any Field, είναι το “Ευαγγέλιο” του Business Strategy για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Σε γενικές γραμμές αυτό που περιγράφει είναι εφαρμόσιμο σε κάθε επιχείριση. Αρχικά δημιουργείς οργανόγραμμα με “καλούς” και “κακούς” πελάτες, στη συνέχεια απομακρύνεις σταδιακά τους “κακούς” και παρέχεις καλύτερες υπηρεσίες στους “καλούς”. Οι “καλοί” πελάτες χωρίζονται και πάλι σε δύο κατηγορίες και η συγκεκριμένη διαδικασία πιθανότατα να επαναληφθεί αρκετές φορές έως ότου να παραμείνει ενας νέος πυρήνας πελατών.

Το να έχει κανείς ένα διευρυμένο πελατολόγιο, δεν είναι πάντοτε καλό για την επιχείρησή του. Η εξυπηρέτηση των “κακών” πελατών, έχει ως αντίκτυπο την παροχή χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσιών στο σύνολο του πελατολογίου.

Όπως στην καθημερινότητα έτσι και στον επαγγελματικό τομέα, το “φιλτράρισμα” των συνεργατών μας μόνο θετικό αποτέλεσμα μπορεί να έχει. Όσο δελεαστική κι αν φαίνεται οικονομικά μια μεγάλη λίστα πελατών, στο τέλος μπορεί να φέρει αντίθετα οικονομικά αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

Οι πελάτες μας απο το 2005 μας έκαναν αυτό που είμαστε σήμερα και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό. Σε όλα τα χρόνια της λειτουργίας μας είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε μόνο με αξιόλογους ανθρώπους και επιχειρήσεις.

Σαν μια μικρή και δημιουργική ομάδα που είμαστε είχαμε θέσει σαν στόχο όταν “μεγαλώσουμε” σαν επιχείρηση να παραμείνουμε “Delicatessen” και να μην επεκταθούμε στην λογική του “Super Market”. Η σταδιακή μείωση του πελατολογίου δεν είχε να κάνει σε καμία περίπτωση με την ποιότητα των πελατών μας, αλλα με την καλή ποιότητα τον δικών μας υπηρεσιών που ήταν αδύνατο να τους παρέχουμε.

Στόχος, λοιπόν,  για τη νέα χρονιά είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πλέον λίγους και καλούς πελάτες μας!