Νέες υπηρεσίες τηλεφωνίας στην έκδοση 3.0 της εφαρμογής διαχείρισης στόλου ταξί, CABS.GR!

Η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρίες ταξί που την χρησιμοποιούν να λειτουργήσουν τηλεφωνικό κέντρο χωρίς τηλεφωνητή, σε 24ωρη βάση ή κατ’επιλογή συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Η πλατφόρμα κάνει αναγνώριση της εισερχόμενης κλήσης από τον πελάτη και ακολουθεί το μοντέλο ανάθεσης που έχει προκαθοριστεί για τη συγκεκριμένη γεωγραφική θέση. Η κλήση του πελάτη μεταφέρεται αυτόματα στον πρώτο οδηγό του σταθμού αναμονής (πιάτσα/ρεμίζα) ή στον πλησιέστερο οδηγό αν δεν υπάρχει διαθέσιμος σε πιάτσα.Το μοντέλο ανάθεσης είναι 100% παραμετροποιήσιμο, σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας του εκάστοτε σταθμού ταξί ή ραδιοταξί.

Μια νέα σημαντική λειτουργία της έκδοσης 3.0 που θα έχει ενεργοποιημένη την συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι η απεριόριστη δωρεάν τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των οδηγών. Η κλήση από οδηγό σε οδηγό, γίνεται καλώντας απλά τον αριθμό του ραδιοταξί, πχ 100, 200, 300 κλπ.

Η λύση προτείνεται συνδιαστικά με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του CABS.GR, σε μικρού ή μεσαίου μεγέθους σταθμούς ταξί που δεν έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν το τηλεφωνικό τους κέντρο με 24ωρη βάρδια, μειώνοντας έτσι σημαντικά το μηνιαίο κόστος λειτουργίας.

Η έκδοση 3.0 θα είναι έτοιμη για λειτουργία σε δοκιμαστικό στάδιο στο τέλος Νοεμβρίου, ενώ σταδιακά θα δοθεί για κανονική χρήση στις αρχές Ιανουαρίου 2015.