Smart City Platform και ακεραιότητα δεδομένων καταγραφής απο αισθητήτες IoT

Στη σημερινή εποχή, ελάχιστα είναι τα πράγματα που βασανίζουν το μυαλό ενός προγραμματιστή. Τα κυριότερα από αυτά είναι :

  • Είναι ασφαλή τα δεδομένα στις εφαρμογές που γράφω;
  • Does it scale?

Στο συγκεκριμένο post θα ασχοληθούμε με το πρώτο θέμα, καθώς εδώ και αρκετό διάστημα, ως εταιρία έχουμε μπεί στη διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης εφαρμογών “Smart City”. Οι περισσότερες λειτουργίες έχουν να κάνουν με τη μεταφορά δεδομένων απο IoT Sensors πάνω απο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας και συγκεκριμένα το πρωτόκολλο Narrowband (NB-IoT).

Στο παρελθόν, η καταγραφή των δεδομένων γινόταν χειροκίνητα, οπότε η ευθύνη για την αξιοπιστία των δεδομένων έπεφτε στο ανθρώπινο δυναμικό που ήταν υπεύθυνο για την καταγραφή και την καταχώριση των δεδομένων.

Πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει, καθώς αυτή η διαδικασία μπορεί να αυτοματοποιηθεί.

Για παράδειγμα, η καταγραφή κατανάλωσης από υδρόμετρα γίνεται αυτόματα και απομακρυσμένα με τα δεδομένα να καταλήγουν σε μία βάση και τα οποία στη συνέχεια θα περάσουν σε κάποιο διαχειριστικό σύστημα για τιμολόγηση και περαιτέρω επεξεργασία.

Κατά την τεχνική ανάλυση, σταθήκαμε αρκετά στον τρόπο της μεταφοράς και της αποθήκευσης των δεδομένων, καθώς τεχνικά υπάρχουν αρκετοί τρόποι να μεταβάλει κάποιος τις τιμές κατά την μεταφορά τους από τον αισθητήρα στον server ή μετά την καταχώριση στη βάση δεδομένων.

Τι γίνεται, για παράδειγμα, αν κατά τη μεταφορά των δεδομένων υπάρξει παρέμβαση στις μετρήσεις του υδρομέτρου με σκοπό την χαμηλότερη τιμολόγηση του καταναλωτή ή αν ο υπάλληλος κάποιας υπηρεσίας αποφασίσει να τροποποιήσει αυτά τα στοιχεία;

Την λύση εδώ δίνει η τεχνολογία Blockchain. Η τεχνολογία έγινε γνωστή απο τα ψηφιακά νομίσματα όπως το BitCoin. Φυσικά το Blockchain δεν είναι το BitCoin, το οποίο προκύπτει από την εφαρμογή της τεχνολογίας blockchain πάνω στις βασικές αρχές του τραπεζικού συστήματος για αποκεντρωμένες συναλλαγές.

Δεν θα μπούμε σε σύνθετες τεχνικές αναλύσεις σχετικά με το Bitcoin, θα περιγραψουμε απλά τις βασικές αρχές και την εφαρμογή του πάνω στις πλατφόρμες μας.

Τι είναι λοιπόν το Blockchain και πώς εξασφαλίζει την ακαιραιότητα των στοιχείων μας;

Το Blockchain λειτουργεί σε γενικές γραμμές όπως μια αλυσίδα απο εγγραφές δεδομένων, με κάθε κρίκο να γνωρίζει μόνο την προηγούμενη και την επόμενη εγγραφή. Κάθε εγγραφή στηρίζεται στα δεδομένα της και σε δεδομένα άλλων εγγραφών. Συνδυαστικά παράγεται για αυτήν ενα μοναδικό hash το οποίο λειτουργεί ως “δαχτυλικό” αποτύπωμα. Αν τροποποιηθεί οποιαδήποτε πληροφορία, ο αλγόριθμος επαλήθευσης αποτυγχάνει και η εγγραφή βγαίνει άκυρη.

Από τη στιγμή που ένα block προστεθεί στην αλυσίδα, δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

Ας δούμε ένα, “φιλικό” στο μάτι, κομμάτι κώδικα στο οποίο προσθέτουμε δύο εγγραφές στο Blockchain μας, με αριθμό εγγραφής, timestamp και φυσικά την καταμέτρηση του αισθητήρα.

Στη συνέχεια ρωτάμε αν η εγγραφή είναι ακέραια και φυσικά παίρνουμε την απάντηση true (αληθές).

Τροποποιούμε τον αριθμό της καταμέτρησης σε μία εγγραφή και ρωτάμε ξανά για την ακεραιότητα της εγγραφής, για να λάβουμε αρνητική απάντηση.

Φυσικά, αυτό το απλό παράδειγμα, περιγράφει ένα υπαρκτό πρόβλημα και τις βασικές αρχές του blockchain που εφαρμόζουμε για την επίλυσή του και δεν περιγράφει την πραγματική εφαρμογή της τεχνολογίας που κάνουμε χρήση στις πλατφόρμες μας, καθώς αυτή περιλαμβάνει σύνθετη κρυπτογράφηση κατά τη μεταφορά και την καταγραφή των δεδομένων από τους αισθητήρες προς τους servers μας.

Στρατηγική συνεργασία 7AM (TRINITYVISION) και FUELICS

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ροδίτικη 7ΑΜ (TRINITYVISION), καινοτόμος εταιρεία παραγωγής λογισμικού τηλεματικής και εφαρμογών για Ράδιο Ταξί τουριστικών περιοχών, Tour Operators και Tour Agents, ανακοινώνει τη στρατηγική συνεργασία με την deep tech εταιρεία ανάπτυξης Ιnternet-οf-Τhings αισθητήρων FUELICS, τεχνολογικό spin-off του Εθνικού Κέντρου Ερευνών «Δημόκριτος».

Οι εταιρείες 7ΑΜ και FUELICS θα συνεργαστούν για την δημιουργία καινοτόμων ολοκληρωμένων προϊόντων στον χώρο των Έξυπνων Πόλεων.    

Η TRINITYVISION ιδρύθηκε το 2005 και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για διαχείριση στόλου σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση σύγχρονων αλγορίθμων AI και Machine Learning, καινοτόμες λύσεις για εταιρείες ταξί, τουριστικά πρακτορεία και tour operators σχετικά με τις μεταφορές, εκδρομές και τη διαχείριση αεροδρομίων. Οι βραβευμένες πλατφόρμες CABS.GR, DISPATCH.GURU και TOURISMBUS, στηρίζουν τεχνικά τις τουριστικές μεταφορές, με παρουσία σε πάνω από 40 περιοχές της Ελλάδας και το εξωτερικό. Στο πλαίσιο της εταιρικής αναδιάρθρωσης η εταιρεία λειτουργεί πλέον με την επωνυμία 7AM.

H FUELICS ιδρύθηκε το 2019 και είναι εταιρεία έρευνας και ανάπτυξης εκθετικών αισθητήρων τεχνολογίας NB-IoT για διαχείριση δεξαμενών καυσίμων και εφαρμογές έξυπνων πόλεων. Εφαρμόζοντας φιλοσοφία edge computing σε αισθητήρες που τροφοδοτούνται αποκλειστικά από μπαταρία, οι αισθητήρες της FUELICS που παράγονται αποκλειστικά στην Ελλάδα, αποτελούν τις πλέον καινοτόμες λύσεις διαχείρισης στάθμης δεξαμενών καυσίμων, ανίχνευσης κατειλημμένου οδοστρώματος, ανάκτησης δεδομένων από υδρόμετρα, μέτρησης στάθμης υδάτων σε επίγειες και υπόγειες κατασκευές, μέτρησης στάθμης στερεών αποβλήτων σε κάδους.  

CABS.GR Driver 6.0

Διαθέσιμη για τους οδηγούς είναι η εφαρμογή των οδηγών ταξί CABS.GR Driver 6.0.

Η νέα εφαρμογή έχει γραφτεί εκ νέου και παρέχει δεκάδες λειτουργίες στους οδηγούς ταξί.

Το CABS.GR αποτελεί την μοναδική ίσως all-in-one πλατφόρμα διαχείρισης τουριστικού ράδιο ταξί, με ολοκληρωμένο κύκλωμα διαχείρισης εταιρικών κρατήσεων και γραφείου κίνησης για την παρακολούθηση των συνεργαζόμενων Tour Operators και τουριστικών πρακτορείων, διαχείριση αεροδρομίου, εταιρικών voucher, αυτόματη εκκαθάριση προμηθειών και τιμολογίων.

Η πλατφόρμα CABS.GR, μέσα από τα ραδιοταξί και τις εταιρείες ταξί, εξυπηρετεί σήμερα ενα μεγάλο μέρος των τουριστικών δρομολογίων για λογαριασμό των ξενοδοχείων και των τουριστικών πρακτόρων. Λειτουργεί σε πάνω 30 περιοχές της τουριστικής Ελλάδας, πίσω από 20.000 επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα, εστιατόρια, ιατρεία, γραφεία και εμπορικές επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα εξυπηρετεί πάνω απο 250.000 ιδιώτες σε σταθερή βάση.

Αν και η πλατφόρμα παρέχει εξειδικευμένες και εξατομικευμένες λειτουργίες για το τουριστικό ταξί που την κάνουν μοναδική στο είδος της, υπερκαλύπτει ραδιοταξί αστικών και μη τουριστικών περιοχών.

Νέος χρόνος, νέα γραφεία!

Μετά από 13 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, αποφασίσαμε να μεταφερθούμε σε νέα σύγχρονα γραφεία. Μετά από δύο σχεδόν μήνες, ολοκληρώθηκαν οι κατασκευές και πλέον λειτουργούμε από τις νέες μας εγκαταστάσεις.

Η εταιρία μας βρίσκεται στο 5ο χλμ Ρόδου-Λίνδου, κτήριο Intersport , 1ος Όροφος (πρώην γραφεία TUI).

Dispatch.Guru – Excursions Module v2.0

Σε λειτουργία έχει τεθεί από σήμερα το νέο σύστημα διαχείρισης κρατήσεων εκδρομών. Η νέα δυνατότητα που ήρθε να προστεθεί στην κεντρική πλατφόρμα Dispatch.Guru, δίνει τη δυνατότητα στα πρακτορεία να πουλάνε εκδρομές με φορητές συσκευές, οι οποίες ενημερώνουν αυτόματα το διαχειριστικό σύστημα του πρακτορείου, εκδίδουν αυτόματα τις αποδείξεις σε φορητούς θερμικούς εκτυπωτές.

Η πλατφόρμα διαχειρίζεται αυτόματα τα stop sale των εκδρομών, ενημερώνει αυτόματα τους Rep-Πωλητές για νέα πακέτα εκδρομών και τη διαθεσιμότητα τους, ενώ η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα να προβάλει οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με τις εκδρομές-προϊόντα.

CABS.GR Business Hub

Σε λειτουργία απο σήμερα η νέα έκδοση του Business Hub για ξενοδοχεία, πρακτορεία, εταιρικούς πελάτες, ναυτιλιακές, φαρμακευτικές εταιρίες κλπ είναι έτοιμη. Πλέον, οι εταιρικοί πελάτες, δεν έχουν κανέναν λόγο να καλούν τηλεφωνικά για ταξί.

Η νέα έκδοση έχει τη δυνατότητα να καλεί άμεσα ταξί, να δρομολογεί το αίτημα με αυτόματες διαδικασίες στα οχήματα, να λαμβάνει απάντηση για το ταξί που θα εκτελέσει το δρομολόγιο, να βλέπει σε πραγματικό χρόνο το όχημα πάνω στον χάρτη, να καταχωρεί ετεροχρονισμένα ραντεβού, εντολές για μεταφορά πελατών απο οποιοδήποτε σημείο σε οποιοδήποτε σημείο, παρακολουθεί τα δρομολόγια για το προσωπικό των ξενοδοχείων, παρέχει δυνατότητα πληρωμής με πιστωτική κάρτα, αυτόματο υπολογισμό και εκκαθάριση προμηθειών, εκτύπωση voucher μεταφοράς, παρέχει στατιστικές και οικονομικές αναφορές.

Απλά, εύκολα, γρήγορα, χωρίς εγκατάσταση εφαρμογών στους τοπικούς υπολογιστές, συμβατή και προσβάσιμη απο οποιονδήποτε μοντέρνο browser.

Κλήση ταξί με IoT Button

Η κλήση ταξί από ξενοδοχεία, εμπορικές επιχειρήσεις, ιατρεία, γραφεία και εστιατόρια, ποτέ δεν ήταν ευκολότερη!

Πλέον οι πελάτες των ράδιο ταξί που κάνουν χρήση της πλατφόρμας CABS.GR, μπορούν να προμηθεύσουν τους πελάτες τους με Internet of Things Buttons, τα οποία λειτουργούν ώς αυτόνομες συσκευές και δεν απαιτείται η χρήση κάποιας εφαρμογής. Οι συσκευές βγαίνουν σε δύο μεγέθη και λειτουργούν με WiFi ή κάρτες 2G/3G/4G.

Με το πάτημα του πλήκτρου, το αίτημα πηγαίνει αυτόματα προς το όχημα ταξί που θα εξυπηρετήσει, σύμφωνα πάντα με τα κριτήρια που έχει ορίσει η εκάστοτε εταιρία ταξί.

CABS.GR Click and Call!

Γιορτάζουμε 10 χρόνια εξέλιξης!

Πρίν απο 10 χρόνια, ξεκινήσαμε μια μακρόχρονη πορεία ανάπτυξης. Σε αυτό το διάστημα, βιώσαμε επιτυχίες, αναποδιές, αγωνίες, φόβους, χαρές και λύπες. Κάνοντας έναν γρήγορο απολογισμό, είδαμε με ικανοποίηση πως σε γενικές γραμμές, πετύχαμε τους στόχους που είχαμε θέσει εξ αρχής.

Όλα αυτά τα χρόνια συνεργαστήκαμε με αξιόλογους ανθρώπους από την Ελλάδα και το εξωτερικό και διευρύναμε τις γνώσεις μας γύρω από τον χώρο της τεχνολογίας.

Στην Trinity Vision έχοντας ως μοναδικό αντικείμενο, για πάνω απο 7 χρόνια, τη δημιουργία διαδικτυακών εφαρμογών και ιστοσελίδων, υλοποίησαμε εκατοντάδες διαδικτυακούς τόπους και εφαρμογές. Οι τεχνολογικές εξελίξεις όμως τρέχουν με γρήγορους ρυθμούς και έτσι πριν απο περίπου 3 χρόνια αλλάξαμε αντικείμενο, κάνοντας την είσοδό μας στην αγορά της τηλεματικής, δημιουργώντας τη βραβευμένη, σήμερα, πλατφόρμα διαχείρισης στόλου οχημάτων ταξί CABS.GR.

Τα τελευταία χρόνια, η εταιρία μας έχει ηγετική θέση στις εφαρμογές διαχείρισης στόλου οχημάτων έχοντας το μεγαλύτερο μέρος των σταθμών ταξί που εδρεύουν σε τουριστικές περιοχές, ενώ το τελευταίο έτος επεκταθήκαμε και στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Η άμεση και συνεχής επαφή μας με το τουριστικό προϊόν και η συνεργασία μας με μεγάλα τουριστικά γραφεία, δημιούργησε τη μοναδική στο είδος της πλατφόρμα διαχείρισης στόλου τουριστικών λεωφορείων TOURISMBUS.COM.

Αν και κάθε χρόνος που πέρασε απο πάνω μας ήταν για εμάς ξεχωριστός, ελπίζουμε πως το 2015 θα είναι σταθμός για την εταιρία μας, καθώς με τα προϊόντα που δημιουργήσαμε και την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε τα προηγούμενα έτη, ανοίγουμε τα φτερά μας στις αγορές του εξωτερικού.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που μας εμπιστευθήκατε, μας στηρίξατε και είστε κομμάτι της ιστορίας μας!

Νέες υπηρεσίες τηλεφωνίας στην έκδοση 3.0 της εφαρμογής διαχείρισης στόλου ταξί, CABS.GR!

Η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στις εταιρίες ταξί που την χρησιμοποιούν να λειτουργήσουν τηλεφωνικό κέντρο χωρίς τηλεφωνητή, σε 24ωρη βάση ή κατ’επιλογή συγκεκριμένες ώρες της ημέρας.

Η πλατφόρμα κάνει αναγνώριση της εισερχόμενης κλήσης από τον πελάτη και ακολουθεί το μοντέλο ανάθεσης που έχει προκαθοριστεί για τη συγκεκριμένη γεωγραφική θέση. Η κλήση του πελάτη μεταφέρεται αυτόματα στον πρώτο οδηγό του σταθμού αναμονής (πιάτσα/ρεμίζα) ή στον πλησιέστερο οδηγό αν δεν υπάρχει διαθέσιμος σε πιάτσα.Το μοντέλο ανάθεσης είναι 100% παραμετροποιήσιμο, σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας του εκάστοτε σταθμού ταξί ή ραδιοταξί.

Μια νέα σημαντική λειτουργία της έκδοσης 3.0 που θα έχει ενεργοποιημένη την συγκεκριμένη υπηρεσία, είναι η απεριόριστη δωρεάν τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ των οδηγών. Η κλήση από οδηγό σε οδηγό, γίνεται καλώντας απλά τον αριθμό του ραδιοταξί, πχ 100, 200, 300 κλπ.

Η λύση προτείνεται συνδιαστικά με τις υπόλοιπες υπηρεσίες του CABS.GR, σε μικρού ή μεσαίου μεγέθους σταθμούς ταξί που δεν έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν το τηλεφωνικό τους κέντρο με 24ωρη βάρδια, μειώνοντας έτσι σημαντικά το μηνιαίο κόστος λειτουργίας.

Η έκδοση 3.0 θα είναι έτοιμη για λειτουργία σε δοκιμαστικό στάδιο στο τέλος Νοεμβρίου, ενώ σταδιακά θα δοθεί για κανονική χρήση στις αρχές Ιανουαρίου 2015.

Το σύστημα διαχείρισης στόλου για εταιρίες ταξί CABS.GR “ανοίγει” τις πόρτες του

Σε δοκιμαστικό στάδιο βρίσκεται από σήμερα η υπηρεσία του CABS.GR που επιτρέπει σε tour operatorsαεροπορικές εταιρίεςναυτιλιακέςτουριστικά πρακτορείαιστοσελίδεςεφαρμογές κρατήσεων ξενοδοχείων κλπ, να επικοινωνήσουν άμεσα με την πλατφόρμα μας.

Ο τρόπος επικοινωνίας έχει υλοποιηθεί σύμφωνα με τα διεθνή standard που χρησιμοποιούν οι εταιρίες Central Reservation Services (CRS)Global Distribution System (GDS), όπως οι εταιρίες WorldspanAmadeusGalileo και Sabre, συμπεριλαμβανομένων όλων των αεροπορικών εταιριών, εταιριών rent a car και ξενοδοχείων.

Αυτό ουσιαστικά δίνει τη δυνατότητα στους συνεργάτες των εταιριών ταξί που κάνουν χρήση της εφαρμογή μας CABS.GR, να καλέσουν ταξί σε πραγματικό χρόνο μέσα από τα δικά τους συστήματα και να πάρουν άμεση απάντηση για την κατάσταση του αιτήματος (χρόνος αναμονής, αριθμός ταξί, απόσταση) χωρίς τη μεσολάβηση του χειριστή κέντρου.

Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα, οι εταιρίες ταξί που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα διαχείρισης στόλου CABS.GR, διευρύνουν το πελατολόγιο τους, έχοντας πλέον τη δυνατότητα να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους σε όλες τις αγορές του εξωτερικού μέσα απο τις υπάρχουσες υποδομές του τουριστικού τομέα ανά τον κόσμο.

79η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης

Ήταν μεγάλη η τιμή και η χαρά που αισθανθήκαμε όταν μας ανακοινώθηκε από τον ΕΣΥΝΕ ότι η εταιρεία μας, Trinity Vision, βρίσκεται στη λίστα με τις 14 καινοτόμες επιχειρήσεις που πρότεινε ο Σύνδεσμος για να παρευρεθούν στην ημερίδα που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της 79ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Η ημερίδα, που θα λάβει χώρα στις 13 Σεπτεμβρίου 2014 στον χώρο της Δ.Ε.Θ., θα αφορά τα Start Up και τις καινοτόμες επιχειρήσεις και στην οποία πρόκειται να παρευρεθούν σημαντικοί παράγοντες του πολιτικούοικονομικού και επιχειρηματικού κόσμου, τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης.

Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων που προτάθηκαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση, έχουν λάβει χρηματοδότηση είτε από τα ευρωπαϊκά προγράμματα ΕΣΠΑ, είτε από ιδιώτες επενδυτές.

H εταιρεία μας, ωστόσο, ήταν η μοναδική η οποία κατάφερε να αναπτύξει ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο χωρίς κάποια εξωγενή οικονομική βοήθεια.

Θα θέλαμε για άλλη μια φορά να ευχαριστήσουμε τον ΕΣΥΝΕ για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην Trinity Vision και να διαβεβαιώσουμε ότι θα στηρίξουμε τις μελλοντικές ενέργειες ενός τόσο σημαντικού φορέα για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στη χώρα μας.

Ερωτηματολόγιο CABS.GR για κλήση ταξί από ξενοδοχεία

Η γνώμη των ανθρώπων που δουλεύουν καθημερινά την πλατφόρμα μας, έχει σημασία για εμάς. Πριν 2 μήνες ζητήσαμε από όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ερωτηματολόγιο που αφορούσε τη χρήση της υπηρεσίας μας CABS.GR, κατά πόσο ήταν ευχαριστημένοι και τι θα ήθελαν να βελτιωθεί. Τα αποτελέσματα ήταν κάτι παραπάνω από τα αναμενόμενα, γεγονός που μας χαροποίησε ιδιαίτερα.

Πριν μερικές ημέρες, στο κλείσιμο της σεζόν, ζητήσαμε από τα ξενοδοχεία 5 αστέρων και Luxury Apartments / Villas να βαθμολογήσουν την υπηρεσία μας. Ο λόγος που ζητήσαμε αυτή τη φορά να μας βαθμολογήσουν μόνο τα ξενοδοχεία 5 αστέρων και Luxury ξενοδοχειακά καταλύματα, ήταν για να δούμε κατά πόσο η υπηρεσία μας μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες ενός απαιτητικού κοινού και σε τι βαθμό τους ικανοποιεί η εφαρμογή μας, έχοντας οι ίδιοι υψηλά ποιοτικά standard.

Τα αποτελέσματα ήταν συγκλονιστικά! Απο τα 387 ξενοδοχεία που ανταποκρίθηκαν, τα 352 μας βαθμολόγησαν με 10 και τα 35 ξενοδοχεία με 9. Στο ερωτηματολόγιο που κλήθηκαν να απαντήσουν, η κλίμακα της βαθμολογίας κυμαινόταν από το 1 με άριστα το 10.

Φωνητική επικοινωνία οδηγών ταξί CABS.GR

Στο τελικό στάδιο δοκιμών βρίσκεται η υπηρεσία φωνητικής επικοινωνίας της πλατφόρμας διαχείρισης κλήσεων για εταιρίες ταξί και ράδιοταξίCABS.GR!

Αν και τον τελευταίο χρόνο η διαδικασία ανάθεσης έχει αυτοματοποιηθεί και όλες οι κλήσεις διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της συσκευής tablet που έχει τοποθετηθεί μέσα σε κάθε ταξί, σε αρκετές περιπτώσεις η επικοινωνία των οδηγών με το κέντρο ή και μεταξύ τους κρίνεται απαραίτητη.

Με τη νέα υπηρεσία της πλατφόρμας CABS.GR, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μεταξύ τους (εκπομπή προς όλους τους οδηγούς) είτε να επικοινωνήσουν μόνο με το κέντρο ή με συγκεκριμένο οδηγό άλλου οχήματος ταξί.

Η πλατφόρμα, κάνοντας χρήση των ταχύτατων server του CABS.GR παρέχει υψηλού επιπέδου επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο και σε συνεργασία με τον ειδικό εξοπλισμό που συνδέεται στο tablet ή το smartphone ο οδηγός δεν χρειάζεται να κάνει εναλλαγή ανάμεσα σε εφαρμογές για να μιλήσει, διαδικασία που κάνει μη πρακτική τη χρήση άλλων υπηρεσιών.

Οι νέοι server μας έχουν παραμετροποιηθεί ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν χιλιάδες ταυτόχρονα κανάλια. Η υπηρεσία μας βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο και μέσα στους επόμενους μήνες θα είναι εμπορικά διαθέσιμη με πολύ χαμηλό κόστος.

Νέα έκδοση εφαρμογής οδηγού ταξί CABS.GR Driver

Στο Google Play Store, θα βρίσκεται σε μερικές ώρες διαθέσιμη η νέα έκδοση της εφαρμογής CABS.GR Drivers 2.2a

Στόχος μας ήταν να διορθωθούν μικρά προβλήματα τα οποία δημιουργήθηκαν στην προηγούμενη αναβάθμιση, όπως η μη εμφάνιση του ποσοστού μπαταρίας σε συγκεκριμένες εκδόσεις του android καθώς και το πρόβλημα σε κάποια φωνητικά μηνύματα.

Ο νέος πίνακας επιλογών κάνει την εφαρμογή ακόμα πιο πρακτική, ενώ προστέθηκαν λειιτουργίες swipe που επιτρέπουν στον χρήστη να μεταβεί στις επιλογές “τραβώντας” με το ένα δάχτυλο από τα δεξιά προς τα αριστερά την οθόνη και να επιστρέψει στην οθόνη που βρισκόταν, τραβώντας από αριστερά προς τα δεξιά. Η ίδια κίνηση, κάνοντας χρήση των δύο δαχτύλων, ανοίγει τον χάρτη με τα οχήματα σε πραγματικό χρόνο.

Στη μάσκα των εταιρικών voucher έχει προστεθεί η επιλογή “ΤΑΜΠΛΕΤΑ”, που εμφανίζει με μεγάλα γράμματα την ονομασία του εταιρικού πελάτη, με φόντο που αλλάζει για καλύτερη έμφαση στο όνομα. Η συγκεκριμένη λειτουργία εξυπηρετεί τους οδηγούς κατά την αναμονή του πελάτη στο αεροδρόμιο ή στο λιμάνι. Για επιστροφή στην μάσκα του voucher, ο οδηγός απλά πατάει πάνω στο όνομα του πελάτη.

Στο dashboard με την ροή των αναθέσεων, έχουν προστεθεί νέα icons που δείχνουν τον τύπο της ανάθεσης. Aυτόματα από πιάτσα (σημαία), αυτόματα από ακτίνα (δρόμος), ανάθεση απο τον χειριστή του κέντρου (άνθρωπος), μη διαθέσιμο όχημα-η κλήση έχει επιστρέψει στο κέντρο (φακός αναζήτησης).

Σημαντική προσθήκη στην εφαρμογή, είναι ο νέος τρόπος αλλαγής της θέσης σε σταθμό αναμονής από τον οδηγό του ταξί χωρίς να απαιτείται η μεσολάβηση του χειριστή από το κέντρο. Ο οδηγός, ο οποίος για τον οποιονδήποτε λόγο δεν βρίσκεται στη σωστή σειρά αναμονής, από την ανάλυτική καρτέλα του σταθμού αναμονής (πιάτσα) επιλέγει τον αριθμό του οχήματος ταξί με το οποίο θέλει να αλλάξει θέση και η αλλαγή γίνεται άμεσα, αφότου επιβεβαιώσει την εντολή αλλαγής.

Στο status bar της εφαρμογής στην έκδοση 2.2, έχει προστεθεί το icon με την καρδιά. Το εικονίδιο είναι συμβολικό, καθώς η  εναλλαγή που γίνεται ανα 3 δευτερόλεπτα δείχνει οτι υπάρχει σωστή επικοινωνία με τους κεντρικούς υπολογιστές του CABS.GR.

Ταξί Χανιά Cosmos Taxi

Σε λιγότερο απο εναν χρόνο, το CABS.GR αγαπήθηκε από τα ταξί της ανατολικής Κρήτης. Είδαμε σταδιακά τα οχήματα ταξί να κινούνται επάνω στον χάρτη του μοναδικού και πανέμορφου νησιού. Η αρχή έγινε από τα ταξί της Χερσόνησου, στη συνέχεια περάσαμε στα ταξί της Ελούντας και του Αγίου Νικολάου, ενώ σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε και επίσημα ότι πλέον στον χάρτη μας βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο και ταξί από την δυτική Κρήτη.

Καλοσωρίζουμε στην μεγάλη παρέα του CABS.GR τους οδηγούς της εταιρίας ταξί COSMOS που εξυπηρετούν κατα βάση την περιοχή της Αγίας Μαρίνας στα Χανιά και τις γύρω περιοχές, κατ’ επέκταση την πόλη των Χανιών και του Αεροδρομίου.

Η βασική παραμετροποίηση έχει ολοκληρωθεί και μέσα στις επόμενες ημέρες που θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες, οι οδηγοί ταξί θα μπορούν να κάνουν χρήση όλων των λειτουργιών της πλατφόρμας CABS.GR, κυρίως αυτές που αφορούν την επικοινωνία για άμεση κλήση ταξί από και πρός τα ξενοδοχεία και τις τουριστικές επιχειρήσεις της περιοχής.

Το CABS.GR στην εκπομπή LiveU της Πόπης Τσαπανίδου.

Ήταν μεγάλη η έκπληξη αλλά και η χαρά μας όταν μας ζητήθηκε να παρουσιάσουμε την εφαρμογή για ραδιοταξί CABS.GR στην εκπομπή LIVEU, της καταξιωμένης δημοσιογράφου Πόπης Τσαπανίδου, στον τηλεοπτικό σταθμό STAR CHANNEL.

Μέσα σε λίγα λεπτά πολύτιμου τηλεοπτικού χρόνου, ο Βαγγέλης Αφαντενός, είχε τη δυνατότητα να δείξει στους τηλεθεατές την φιλοσοφία πίσω από το CABS.GR καθώς και τις δυσκολίες-προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει μια μικρή εταιρία, όπως η δική μας, στις οικονομικές συνθήκες της χώρας μας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Τσαπανίδου και το δημοσιογραφικό  επιτελείο της για την ευκαιρία που μας έδωσε να αναδείξουμε την εφαρμογή μας μέσα από ένα κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας.

Πατήστε εδώ για να δείτε το βίντεο της εκπομπής

Συνέντευξη στο Startup.gr με τον Βαγγέλη Αφαντενό

Το CABS.GR, μία εφαρμογή διαχείρισης στόλου που ήρθε να “κάνει τη ζωή ευκολότερη” στους οδηγούς των ταξί τουριστικών περιοχών, κέρδισε φέτος το δεύτερο βραβείο των Tourism Awards στην ομάδα “Technology Infrastructure Transformation”.

Αποτελεί μεγάλη χαρά, όταν διακρίνονται τιμητικά τέτοιες ιδέες, οι οποίες παίρνουν πάνω τους την πρόκληση ενός ολόκληρου επαγγελματικού και μέσα από τη σωστή δουλειά και με τον σωστό τρόπο το οδηγούν και στη λύση.

Ο Βαγγέλης Αφαντενός, μέλος της ομάδας της Trinity Vision, μέρος έμπνευσης της οποίας αποτελεί και το CABS.GR, μας βοηθάει να ανακαλύψουμε καλύτερα τι ακριβώς είναι η συγκεκριμένη εφραμογή και πως έλυσε ουσιαστικά και τα χέρια των επαγγελματιών οδηγών ταξί, που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές.

Τι ακριβώς είναι το cabs.gr και τι έχει να προσφέρει στον κλάδο των ταξί;

Σε γενικές γραμμές το CABS.GR είναι μία εφαρμογή διαχείρισης στόλου και αυτοματοποίησης διαδικασιών, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για εταιρίες ταξί. Θα μπορούσε να πει κανείς οτι είναι η “Business”έκδοση του Taxi Beat.

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν έχουμε καμία σχέση με τη συγκεκριμένη εφαρμογή την οποία θεωρώ καταξιωμένη στον χώρο του ταξί. Φέρνω απλά το παράδειγμα του συγκεκριμένου συστήματος για να το χρησιμοποιήσω σαν βάση και να μπορέσω να εξηγήσω τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής μας.

Η εφαρμογή μας, λοιπόν, δίνει την δυνατότητα σε κάποιον να καλέσει ταξί μέσα απο το διαδίκτυο κάνοντας χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή ή μιας Smartphone συσκευής.

Η διαφορά μας από τα άλλα συστήματα είναι οτι λειτουργούμε καθαρά σε επίπεδο B2B. Κατά την πιλοτική μας λειτουργία, δώσαμε πρόσβαση σε περίπου 300 ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις με την δυνατότητα να καλέσουν ταξί με το πάτημα ενός πλήκτρου και να λάβουν άμεσα απάντηση για τον αριθμό του οχήματος ταξί που θα τους παραλάβει και την αναμενόμενη ώρα. Σήμερα λειτουργούμε σε πάνω απο 2500 επιχειρήσεις και έχουμε διεκπεραιώσει πάνω απο 360.000 αναθέσεις.

Η φετινή χρονιά μας βρίσκει με 6 σταθμούς ταξί σε Ρόδο, Κώ, Κέρκυρα, Χερσόνησο, Ελούντα, Άγιο Νικόλαο και στις επόμενες εβδομάδες θα προχωρήσουμε σε εγκατάσταση και σε άλλες 3 περιοχές της Ελλάδος. Οι φετινές προβλέψεις σύμφωνα με τα τωρινά δεδομένα είναι ότι απο την πλατφόρμα μας θα περάσουν πάνω από ένα εκατομμύριο αναθέσεις.

Τι πιστεύεις ότι το cabs.gr μπορεί να προσφέρει σε οδηγούς ταξί που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές;

Οι σταθμοί ταξί που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές έχουν αρκετές ιδιαιτερότητες και τεράστιες διαφορές στον τρόπο λειτουργίας τους από το αστικό ταξί. Αν εξαιρέσουμε τις κλήσεις που αφορούν τους ιδιώτες, ουσιαστικά λειτουργούν σαν μεγάλα τουριστικά πρακτορεία.

Είναι δύσκολο να δώσουμε να καταλάβει κάποιος που δεν έχει ζήσει και έχει μεγαλώσει σε τουριστική περιοχή τι σημαίνει “Full Season”. Υπάρχουν ώρες της ημέρας που θα ήθελες να έχεις τον τετραπλάσιο αριθμό οχημάτων για να μπορέσεις να εξυπηρετήσεις τη ζήτηση και άλλες που μπορεί να βρίσκονται τα οχήματα σταματημένα σε μία πιάτσα για 1-2 ώρες.

Εκεί θέλεις την διαχείριση στόλου ώστε να μπορέσεις να κάνεις σωστό προγραμματισμό εργασίας και να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στην αυξημένη ζήτηση, ενώ παράλληλα πρέπει να μοιράσεις αξιοκρατικά την δουλειά κατα τις ώρες ύφεσης.

Στους σταθμούς που λειτουργούμε ήδη πάνω από χρόνο, πέρα από την οργάνωση της καθημερινότητας και εξοικονόμηση χαμένων εργατοωρών, τα νούμερα έδειξαν αύξηση του τζίρου κατα 15-20%.

Ποια ήταν η ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η καινοτομία του CABS.GR;

Η αρχική ιδέα δεν ήταν δική μας. Αρχικά μας πλησίασε ο συνεταιρισμός ταξί της Ρόδου για να συζητήσουμε το πώς θα μπορούσαμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα της αναμονής του πελάτη στο τηλεφωνικό κέντρο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες που άγγιζε τα 8 με 10 λεπτά.

Είδαμε ότι ο μεγάλος όγκος των κλήσεων που ήταν περίπου το 80% της δουλειάς προερχόταν από τις ξενοδοχειακές μονάδες. Για να αποφορτήσουμε το τηλεφωνικό κέντρο, σχεδιάσαμε μια web based εφαρμογή την οποία βάλαμε πίσω απο κάθε reception με προδηλωμένα τα στοιχεία του ξενοδοχείου. Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στο προσωπικό της reception να καλεί ταξί κυριολεκτικά με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Σε δεύτερη φάση εξοπλίσαμε το κάθε όχημα με tablet συσκευή και εφαρμογή για τον οδηγό ώστε να περνάει με αυτόματες διαδικασίες το αίτημα από το ξενοδοχείο προς το ταξί χωρίς την μεσολάβηση του χειριστή στο κέντρο. Το αποτέλεσμα της όλης προσπάθειας ήταν η μείωση του χρόνου από 8-10 λεπτά σε 4-6 δευτερόλεπτα.

Η μικρή μας πλατφόρμα με την πάροδο του χρόνου μεγάλωσε και πλέον μπορούμε να πούμε οτι παρέχει ολοκληρωμένη λύση σε σταθμούς ταξί τουριστικών περιοχών. Το σύστημά μας μεταξύ άλλων, διαχειρίζεται εταιρικές αναθέσεις από πρακτορεία του εξωτερικού, διαχείριση του γραφείου traffic και σε αρκετές περιπτώσεις φτάνει έως και την αυτόματη τιμολόγηση. Μου είναι αδύνατο να περιγράψω αναλυτικά όλα τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας σε μία δύο παραγράφους, οπότε θα μείνω στα βασικά.

Ποιο πιστεύεις ότι είναι το Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα, που έδωσε στο cabs.gr μία τόσο σημαντική διάκριση στον χώρο του τουρισμού;

Είχαμε την τιμή να εργαστούμε με ανθρώπους που δούλευαν χρόνια πάνω στο τουριστικό προϊόν, εμείς οι ίδιοι μεγαλώσαμε ανάμεσα σε τουρίστες. Ακούσαμε προσεκτικά τους επαγγελματίες του χώρου, οδηγούς ταξί, εργαζόμενους σε ξενοδοχεία, ρωτήσαμε διευθυντές ξενοδοχειακών μονάδων και πρακτορείων για τις ανάγκες τους, καθήσαμε πάνω από το τηλεφωνικό κέντρο για πάνω από μήνα και καταγράψαμε τις διαδικασίες και ανάγκες της καθημερινής ροής.

Με αυτό τον τρόπο σχεδιάσαμε μια εφαρμογή για την κάθετη αγορά του τουριστικού ταξί. Αυτό το έκανε ενα μοναδικό εργαλείο δουλειάς για τον οδηγό του ταξί, για την reception του ξενοδοχείου και τον τουριστικό πράκτορα.

Η τουριστική αγορά αγάπησε το προϊον μας  σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η διάκριση που λάβαμε στα φετινά Tourism Awards ήρθε για να αναδείξει την διαφοροποίηση που έχουμε απο τα υπόλοιπα συστήματα της αγοράς, με λίγα λόγια ότι έχουμε ενα σύστημα κομμένο και ραμμένο για σταθμούς ταξί που λειτουργούν σε τουριστικές περιοχές.

Πως οραματίζεστε, σαν Trinity Vision, την εξέλιξη του CABS.GR;

Πριν απο αρκετό καιρό είχα την ευκαιρία να διαβάσω το βιβλίο“The Pumpkin Plan” που έγραψε ο Mike Michalowicz. Για όσους δεν γνωρίζουν το βιβλίο, είναι το “Ευαγγέλιο” του Business Strategy για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Αυτό που περιγράφει σε γενικές γραμμές το βιβλίο είναι ότι κρατάς εναν μικρό αριθμό πελατών και εκεί προσφέρεις όλο και περισσότερες, όλο και καλύτερες υπηρεσίες.

Στόχος, λοιπόν, για τη νέα χρονιά είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους λίγους και καλούς πελάτες μας, θα προσπαθήσουμε να έχουμε ελεγχόμενη ανάπτυξη ως προς τον αριθμό των νέων σταθμών που θα ενσωματωθούν στη μεγάλη πλέον παρέα του CABS.GR. Με αυτό τον τρόπο πιστεύω οτι θα μπορέσουμε να εφαρμόσουμε με επιτυχία τις λειτουργίες της πλατφόρμας μας και να φέρουμε σημαντικά αποτελέσματα στους πελάτες μας που με τη σειρά τους θα έχουν και θετικό αντίκτυπο στην εταιρία μας.

Νέα έκδοση εφαρμογής οδηγού ταξί CABS.GR Driver 2.0

Διαθέσιμη είναι πλέον η δεύτερη έκδοση της εφαρμογής CABS.GR για τους οδηγούς ταξί.

Πιο σταθερή και γρήγορη από ποτέ, με σημαντικές αλλαγές σε εμφάνιση και λειτουργικότητα, ήρθε για να συμπληρώσει τη νέα έκδοση του τηλεφωνικού κέντρου και της νέας smartphone εφαρμογής για ιδιώτες.

Ο οδηγός ταξί, στη νέα έκδοση, έχει πλέον ολοκληρωμένη εικόνα του σταθμού ταξί, μπορεί να βλέπει όλες τις αναθέσεις του σταθμού καθώς και τα όχηματα που έχουν ανατεθεί σε αυτές με στοιχεία πελάτη, παραλαβής, προορισμού και κατάσταση. Επίσης, ο οδηγός είναι σε θέση να βλέπει αναλυτικά την κατάσταση και τα στατιστικά κίνησης της τελευταίας ώρας σε τομείς και σταθμούς αναμονής (πιάτσες).

Μία νέα και σημαντική λειτουργία που έχει προστεθεί είναι ο χάρτης με όλα τα οχήματα και την κατάσταση τους. Κατά την ανάθεση έχει προστεθεί πλήκτρο με οδηγίες τύπου navigator για την εύρεση του προορισμού προς τον πελάτη, ενώ παράλληλα βλέπει τα δέκα οχήματα που διεκδίκησαν τη διαδρομή που του έχει ανατεθεί.

Οι οδηγοί των τουριστικών περιοχών από την επόμενη εβδομάδα θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιήσουν τις υπηρεσίες που θα αφορούν τις εταιρικές και πρακτορειακές αναθέσεις οι οποίες περιλαμβάνουν αφίξεις και αναχωρήσεις πελατών από ξενοδοχεία αεροδρόμια και λιμάνια, έκδοση ηλεκτρονικών voucher, αναφορές κίνησης και πρόβλεψη αναθέσεων της επόμενης μίας ώρας.

Τα Ταξί Ελούντας και Αγίου Νικολάου στο CABS.GR

Η Ελούντα, παγκοσμίου φήμης τουριστικό θέρετρο βόρεια του Αγίου Νικολάου στην Κρήτη, από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδος με ξενοδοχειακές μονάδες οι οποίες συμπεριλαμβάνονται στα 100 καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου, επέλεξε το CABS.GR για την διαχείριση του στόλου οχημάτων ταξί που μεταφέρει κάθε χρόνο σημαντικές προσωπικότητες της παγκόσμιας κοινωνικής, οικονομικής και πολιτικής ζωής.

Οι αυξημένες απαιτήσεις κατά την τουριστική περίοδο καθώς και η επιθυμία να προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους πελάτες τους, οδήγησαν τα ταξί του Αγίου Νικολάου και της Ελούντας στο CABS.GR. Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης στόλου ταξί, είναι κατασκευασμένη στην Ελλάδα, καλύπτοντας 100% τις ανάγκες οποιασδήποτε εταιρίας ταξί, αποτελεί την μοναδική πλατφόρμα διαχείρισης στόλου ταξί με καινοτόμες λειτουργίες, εξατομικευμένες στο τουριστικό προϊόν.

Μετά την ΡόδοΚώΚέρκυραΧερσόνησο, καλωσορίζουμε στην μεγάλη παρέα του CABS.GR τους οδηγούς ταξί του Αγίου Νικολάου και της Ελούντας!

Ήταν μια καλή χρονιά!

Ακολουθήσαμε κατα γράμμα το concept του “The Pumpkin Plan” και βγήκαμε κερδισμένοι!

Για όσους δεν γνωρίζουν το βιβλίο The Pumpkin Plan: A Simple Strategy to Grow a Remarkable Business in Any Field, είναι το “Ευαγγέλιο” του Business Strategy για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Σε γενικές γραμμές αυτό που περιγράφει είναι εφαρμόσιμο σε κάθε επιχείριση. Αρχικά δημιουργείς οργανόγραμμα με “καλούς” και “κακούς” πελάτες, στη συνέχεια απομακρύνεις σταδιακά τους “κακούς” και παρέχεις καλύτερες υπηρεσίες στους “καλούς”. Οι “καλοί” πελάτες χωρίζονται και πάλι σε δύο κατηγορίες και η συγκεκριμένη διαδικασία πιθανότατα να επαναληφθεί αρκετές φορές έως ότου να παραμείνει ενας νέος πυρήνας πελατών.

Το να έχει κανείς ένα διευρυμένο πελατολόγιο, δεν είναι πάντοτε καλό για την επιχείρησή του. Η εξυπηρέτηση των “κακών” πελατών, έχει ως αντίκτυπο την παροχή χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσιών στο σύνολο του πελατολογίου.

Όπως στην καθημερινότητα έτσι και στον επαγγελματικό τομέα, το “φιλτράρισμα” των συνεργατών μας μόνο θετικό αποτέλεσμα μπορεί να έχει. Όσο δελεαστική κι αν φαίνεται οικονομικά μια μεγάλη λίστα πελατών, στο τέλος μπορεί να φέρει αντίθετα οικονομικά αποτελέσματα από τα επιθυμητά.

Οι πελάτες μας απο το 2005 μας έκαναν αυτό που είμαστε σήμερα και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό. Σε όλα τα χρόνια της λειτουργίας μας είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε μόνο με αξιόλογους ανθρώπους και επιχειρήσεις.

Σαν μια μικρή και δημιουργική ομάδα που είμαστε είχαμε θέσει σαν στόχο όταν “μεγαλώσουμε” σαν επιχείρηση να παραμείνουμε “Delicatessen” και να μην επεκταθούμε στην λογική του “Super Market”. Η σταδιακή μείωση του πελατολογίου δεν είχε να κάνει σε καμία περίπτωση με την ποιότητα των πελατών μας, αλλα με την καλή ποιότητα τον δικών μας υπηρεσιών που ήταν αδύνατο να τους παρέχουμε.

Στόχος, λοιπόν,  για τη νέα χρονιά είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πλέον λίγους και καλούς πελάτες μας!

Το CABS.GR στο Ραδιο Ταξί της Κώ

Στην Ρόδο γεννήθηκε ο Ίππαρχος, πατέρας της Αστρονομίας, ο μεγαλύτερος αστρονομικός παρατηρητής, ο «πρίγκιπας της παρατήρησης». Η υπομονή του, η οξυδέρκειά του αλλά και το βεβαιούμενο ιστορικά πάθος του με ό,τι καταπιανόταν τον οδήγησαν σε δρόμους που σήμερα, αναλογικά με τα δεδομένα της εποχής του, σίγουρα εντυπωσιάζουν. Ως Ρόδιοι δεν θα μπορούσαμε να μην εμπνευστούμε από τον αρχαίο πρόγονό μας!

Τα άστρα μας οδήγησαν από την Ρόδο του Ίππαρχου στη μοναδική Κώ, γενέτειρα του Ιπποκράτη, πατέρα της σύγχρονης ιατρικής. Ο Ιπποκράτης είναι ο θεμελιωτής της ορθολογικής ιατρικής που κατόρθωσε να την απαλλάξει από τα μεταφυσικά στοιχεία, τις προλήψεις, τις προκαταλήψεις, τις δαιμονολογίες και τις δεισιδαιμονίες της εποχής.

Ώς γνήσιοι απόγονοι του Ιπποκράτη, οι οδηγοί ταξί της Κώ, ως μία ενωμένη ομάδα, αποφάσισαν να κρατήσουν τα καλά στοιχεία του παρελθόντος που τους έφερε με μεγάλη επιτυχία στο σήμερα, να διώξουν δαιμονολογίες και τις δεισιδαιμονίες της σύγχρονης πλέον εποχής και να χαράξουν το δρόμο για ένα ακόμη καλύτερο μέλλον.

Σε μία όμορφη αίθουσα 100 ατόμων στο Kipriotis Panorama, γεμάτη με πραγματικά υπέροχους ανθρώπους, έγινε χθές η τελική παρουσίαση της εφαρμογής μας CABS.GR σε οδηγούς και συνεργάτες του Ράδιο Ταξί Κώς. Κατά την παρουσίαση η οποία διήρκησε δύο περίπου ώρες, μας δόθηκε η ευκαιρία να παρουσιάσουμε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας μας, τις καινοτομίες, και φυσικά να απαντήσουμε σε ερωτήσεις και να ανταλλάξουμε ιδέες, που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε και άλλο το προϊόν μας προς το καλύτερο.

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την ψηφοφορία των μελών για την πιθανή συνεργασία μας. Το αποτέλεσμα πραγματικά μας έκανε υπερήφανους! Εβδομήντα οδηγοί – μέλη του Ράδιο ταξί της Κώ ψήφισαν υπέρ, κανένας κατά!

Τους ευχαριστούμε για τον τρόπο που μας δέχτηκαν στην ομάδα τους και η φιλοξενία τους πραγματικά μας σκλάβωσε. Πλέον έχουμε νέους και πολύ καλούς φίλους στο όμορφο νησί της Κώ!

Υποσχόμαστε οτι θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας ώστε να σταθούμε αντάξιοι των υποχρεώσεών μας και καλωσορίζουμε, επίσημα, στη μεγάλη παρέα του CABS.GR τους οδηγούς ταξί της Κώ!

Ραδιοταξί TAXI CLUB HERSONISSOS!

Ίσως να μην ξεχάσουμε ποτέ τη συγκίνηση που νιώσαμε όταν είδαμε να βγαίνουν στο δρόμο τα πρώτα ταξί εφοδιασμένα με την εφαρμογή μας, CABS.GR.

Η Ρόδος ήταν ο πρώτος σταθμός ταξί που μάθαμε, “μεγαλώσαμε” μαζί και αναπτύξαμε τις κοινές μας ιδέες πάνω σε ένα μοναδικό σύστημα που απευθύνεται καθαρά σε εταιρίες ταξί και ράδιο ταξί.

Την ίδια χαρά και συγκίνηση νιώθουμε για κάθε νέο σταθμό που μπαίνει στην, μεγάλη πλέον, παρέα μας! Μετά απο αρκετούς μήνες σταθερής λειτουργίας, το δοκιμασμένο μοντέλο της πλατφόρμας μας βρίσκει εφαρμογή και σε άλλους σταθμούς ανά την Ελλάδα.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι ολοκληρώθηκαν οι τυπικές διαδικασίες για την ένταξη των ταξί της Χερσονήσου στην πλατφόρμα μας, ενός καθαρά τουριστικού προορισμού με αυξημένες απαιτήσεις κατά την καλοκαιρινή περίοδο.

Μέσα στις επόμενες ημέρες τα πρώτα οχήματα θα εξοπλιστούν με tablet και θα βρίσκονται πιλοτικά στους δρόμους της Κρήτης. Η εφαρμογή μας θα τεθεί σε πλήρη ανάπτυξη μέσα στον επόμενο μήνα ωστε να βρεί τους οδηγούς έτοιμους για την νέα τουριστική σεζόν.

Άλλοι τρείς σταθμοί θα τεθούν σε λειτουργία μέσα στον Νοέμβριο, ενώ σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα η πλατφόρμα μας θα λειτουργεί σε περίπου 1200 ταξί, σε πάνω απο 8 νησιά και περιοχές της Ελλάδας εώς τον Μάρτιο του 2014.

Αν και υπάρχουν αρκετά και αξιόλογα συστήματα για ταξί στην Ελλάδα, τολμήσαμε και κάναμε την διαφορά με το να επενδύσουμε στην κάθετη αγορά του τουριστικού τομέα. Δώσαμε λειτουργίες στις εταιρίες ταξί ωστε να ξεπεράσουν την απλή ανάθεση των κλήσεων και την δρομολόγηση τους προς τον πελάτη και να πάνε ενα βήμα μπροστά.

Οι λειτουργίες της πλατφόρμας μας έχουν εστιάσει στην online κλήση ταξί με ή χωρίς τηλεφωνο απο ξενοδοχειακές μονάδες και επιχειρησιακούς πελάτες, αυτόματη ανάθεση και διαχείριση εταιρικών κλήσεων απο τουριστικά πρακτορεία, αυτόματη τιμολόγηση, και διαχείριση pre-booking κρατήσεων.

Online κλήσεις ταξί από Ξενοδοχεία

Όλα τα ξενοδοχεία της Ρόδου απο 10 Μαϊου καλούν ηλεκτρονικά πλέον ταξί για τους πελάτες τους κάνοντας χρήση της πλατφόρμας CABS.GR.

Η εφαρμογή CABS.GR  έχει βάλει τέλος στην τηλεφωνική αναμονή που υπήρχε κυρίως κατα τους καλοκαιρινούς μήνες που η κίνηση είναι αυξημένη.

Η πλατφόρμα μας εξυπηρετεί ήδη 653 ξενοδοχειακά καταλύματα της Ρόδου, με κλήσεις που δρομολογούνται αυτόματα στα tablet που βρίσκονται στα οχήματα των 300 περίπου οδηγών της εταιρίας ”ΤΑΞΙ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΡΟΔΟΥ”.

Εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου για εταιρείες Ράδιο Ταξί

Εδώ και αρκετές εβδομάδες έχουμε γίνει ένα με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας Ράδιο Ταξί Ρόδου.

Παρατηρούμε, καταγράφουμε, μελετάμε τις ανάγκες και παρακολουθούμε τη ροή των κλήσεων. Θέλουμε να είμαστε σίγουροι ότι η εφαρμογή μας λειτουργεί σύμφωνα με τα πρότυπα και τις ανάγκες μίας εταιρίας ράδιο ταξί.

Δεν θέλουμε οι πελάτες μας να προσαρμόζονται στο σύστημα μας αλλά εμείς στις ανάγκες των πελατών μας!

Εξοπλισμός Ράδιο ταξί Ρόδου

Με μεγάλη μας χαρά έγινε η παραλαβή του εξοπλισμού κέντρου και των tablet συσκευών που θα χρησιμοποιηθούν μέσα σε κάθε ταξί της Ρόδου για χρήση της πλατφόρμας ηλεκτρονικών κρατήσεων CABS.GR.

Απο σήμερα το πρωί άρχισε η εγκατάσταση και παραμετροποίηση της εφαρμογής με την βοήθεια του προσωπικού της εταιρίας “ΤΑΞΙ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΡΟΔΟΥ”.

Η εταιρία ιδρύθηκε το 2010 στην Ρόδο και αποτελεί την μοναδική εταιρία ιδιωτικών μεταφορών στην Ρόδο που δραστηριοποιείται στο νησί και μία από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Η εταιρία δημιουργήθηκε σύμφωνα με τον ν.3109/03 που διέπει τους κανόνες λειτουργίας των εταιριών μεταφοράς ΕΔΧ-ΤΑΞΙ στην Ελλάδα.